Informatie Ecosysteem Diensten

Bedrijven gebruiken het Informatie Ecosysteem om professionele diensten af ​​te nemen. De servicedesk en het accountmanagement helpen graag bij het maken van bijvoorbeeld een business case. De volgende diensten zijn beschikbaar:

  • Uitbreidingen van de basisfunctionaliteit van Legal Entity Management (LEM);
  • Smart contracting gericht op het optimaal ondersteunen van de juridische bedrijfsvoering; en
  • Smart compliance gericht op het organiseren van de corporate compliance-functie.

Op het MYOBI Vertrouwensnetwerk beheren professionele organisaties meerdere diensten. Gebruikers van het Vertrouwensnetwerk gebruiken deze diensten om bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Gebruiker worden van het Vertrouwensnetwerk

Om van de professionele diensten gebruik te kunnen maken, zullen bedrijven zich moeten registreren. Door gebruiker te worden van het Vertrouwensnetwerk, kan de bedrijfsbeheerder aanvullende en professionele diensten aanschaffen.

Professionele Diensten

Via het Vertrouwensnetwerk bieden partners verschillende professionele diensten aan. Deze diensten zijn hieronder te raadplegen.

Organiseren van Accountability

Het Vertrouwensnetwerk maakt het voor gebruikers van het bedrijf mogelijk om verantwoordelijk te zijn voor het organiseren van de naleving van wettelijke en contractuele gegevensbescherming (AVG) en informatiebeveiligingsverplichtingen. MYOBI biedt bedrijven meer zekerheid over de verwachtingen van de toezichthouder.

Legal Entity Management

Uzelf en uw partners kennen zijn randvoorwaarden om zaken te doen, samen te werken en data te verwerken. Met behulp van LEM beheren bedrijven hun eigen persoons- en bedrijfsgegevens en maken bedrijven afspraken met hun partners over het delen van hun gegevens.

Smart Contracting

Door gebruik te maken van smart contracting is een bedrijf effectiever georganiseerd richting medewerkers, leveranciers en klanten en kostenefficiënter (besparing tussen 20% - 30% van de huidige operationele kosten voor contracting en contractmanagement).

Trainingen

Het creëren van een bedrijfsspecifieke e-learning (tenant) waarop trainingen beschikbaar zijn op het gebied van privacy, compliance en juridische bedrijfsvoering.

Veelgestelde vragen

Sluit aan bij het MYOBI Vertrouwensnetwerk. Vervolgens klikt u de diensten aan die u wilt afnemen.

De kosten voor diensten vindt u op de websites van onze partners.

MYOBI service desk of account management. Zij kunnen u doorverwijzen naar professionals die zijn aangewezen.

Getrainde professionals van Duthler Associates en of First Lawyers. Met behulp van het informatie ecosysteem vraagt u om professionele hulp op afroep met de knop: “hulp nodig”.

Heeft u meer vragen? Bezoek dan onze servicedesk website of neem contact met ons op via +31 0 (70) 362 18 07 of servicedesk@myobi.eu.

Accountability
André Biesheuvel

Wat is de Accountability Seal?

De Accountability Seal is een toepassing met behulp waarvan een organisatie van MYOBI externe verantwoording kan afleggen over zijn of haar niveau van compliance met

Lees meer »